Börjar gå mot bättre tider!

Ja jag är faktiskt inte så himla bakis idag, hade väl lite illamående innan idag när jag och Sandra hängde med och lämna Saga i Klippan och sen lite huvudvärk vid ögonen precis innan jag skulle åka hem men annars har det inte varit något sånt mega och nu mår jag nästan helt bra. Tror det beror på att jag somna ett litet tag i sängen förut när jag kolla på despan. Vakna lagom till fem då jag skulle ta min p-pilla.

Pappa håller på att elda runt huset. Torrt gräs, jo de lukar ju inte speciellt gott kan jag lova. Och sen är jag helt konstig springer runder med svarta mönster strumpbyxor som jag fick av mamma, shorts på de, linne och en sån tunn svart koftliknande cardigan som jag fick av Sandra. Ja men jag tycker de är skönt. och lite snyggt kanske om man inte sett ut som man precis kommit från sängen med en baksmälla på halsen (; höhö..

Ska ut igen, härligt skönt väder så får minsann inte ligga och lata mig i sängen även om de skulle vara skönare, faktiskt! haha. Fanta och sen ut i värmen, vi hörs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0