Dagens skrivpuff!

Skriv om en plats du aldrig varit på.

Denna plats finns inte i någons värld.
När du öppnar dörren så stuttsar du på ett golv gjort på tuggumi.
Går du in i badrummet så fylls badkaret med chokladsås, så ren blir du inte.
Tv rummet är delat på mitten med soffa i ena delen och krockbilar i andra,
såklart inrutat i en "tv-skärm" så det verkar som du tittar på tv.
Sovrummet är bara en stor hög med täcken, goos och mys.
Sen när du känner dig kär öppnar du en röd dörr,
där inne klänger du i en sele och flyger på ritade moln,
 så nog kan man flyga på moln alltid (;
Köket behöver ingen handlelista för skåpen fyller på sig med exakt vad man önskar,
så innan man öppnar dörren säger man va man vill ha så bara finns de där.

Med en livlig fantasi kan man få vad man vill, i huvudet iallafall (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0