Dagens skrivpuff!

Skriv om något du önskar att du visste för 10 år sedan.

För tio årsedan var jag elva år, och redan då var killar ett "hett" ämne.
Jag hånglade för första gången när jag gick i fyran och tyckte de va jätte äckligt.
Sen gick tiden och allt va de gäller killar har bara fallit rätt ner i ett stup.
Så självklart hade jag för tio år sedan velat veta hur killars hjärnor fungerar.
Varför allting ska sägas i "koder" och ingen kan säga vad dom egentligen menar.
Allting ska vara en lek som tillslut ingen vet hur man leker.
Det slutar bara med att någon blir sårad och ledsen.


Kommentarer
Postat av: sopkvasten

Att någon överhuvudtaget kan veta om eller när en killes hjärna fungerar är inte lätt. Ha en bra onsdag

2009-04-15 @ 05:59:53
URL: http://spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0