Dying Breed!



Handlar om ett gäng kompisar som ska åka till Tasmanien för att ta och fortsätta vad en av tjejernas syster hållt på med innan hon dog i en drunknings olycka. Dom ska leta efter en otrotad tiger som är värsta inaveln och ser helt cepe ut med någon liknande zebrarandig kropp och sånt (Ja så såg de ut i början av filmen iallafall).
Sen är kanibalfilmer som dom är, väldigt konstiga familjer med konstiga vanor. Jag hann se en del och även om jag försökte sova så tittade jag ändå en del så så dålig som jag inbillar mig är den kanske inte. Det blir lite spänning under en natt och lite konstiga saker händer, men betyget jag ger filmen blir en och en halv utan fem blööbies och inte mer.  (markerar dock bara med en bööbie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0