För att lilla jag har kört uppkörningen..

Åkte till körskolan och satt där tillsammans med en annan tjej och väntade på Jane som kom lite sent så de va bara gasa till Ä-holm direkt. Körde nästan rakavägen till Vägverket och vänta ett litet tag. Nervositeten kom och tårarna rann lite sådär och Jane fråga om jag ville ha luft, eller att kanske skulle knipa mig haha. Nej men det gick över nästan direkt igen och nervositeten försvann med tårarna..

Gubben som hette Gunnar kom och han fick mig att slappna av direkt med lite skämt om Lilla My och sånt där, sen snacka vi om Artur Lundqvist och sånt hela tiden och det gick bra, kändes bra. Även om några galningar fanns med. Jane sa att hon hade inte varit med om så mycket på en och samma körning. Men jag klarade av händelserna så det var ju bra..

Och körningen gick ju fort också tyckte jag. Men det gjorde mig inte det minsta. Sen satt vi där och snacka igenom speciellt en incident och hur jag tänkte och så sen sa han Ja jag kryssa i att du klarade de, men de är lite synd att du inte läst Artur Lundqvist's böcker. HAHA pusta ut och jag var så himla glad!!

Så nu är det bara vänta ca en vecka sen har jag också körkortet i handen, så länge får man springa runder med pappret och pass men de funkar ju bra de också!

Så kom nextdoor Håkan och brushan så när jag tänkte hoppa bak så kom Håkan ut och lät mig köra hela vägen hem, inom klippan och betala då vi inte hann de före körningen och så hem.

Fick blommor direkt pappa kom hem, och tre hundra kronor och på kortet stod det att bilen är min när den är fixad.
I AM HAPPY TODAY :D men jag har ändå inte riktigt fattat att lilla jag faktiskt har körkort nu. Jag kan köra själv när jag vill, eller ja har bil till de (; hihi..

Men nu vet ni hur det ligger till, nu sticker jag . Ha de bra!



xoxo.

Kommentarer
Postat av: Hannene

Grattis som fan MY!!!!

2009-04-28 @ 21:42:11
Postat av: myrann

GRATTIS! :)

2009-04-28 @ 23:03:46
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0