Försovit mig..

Okej inte för att jag skulle något idag, men jag tog sovmorgon till klockan tolv och det va inget bra alls ):  Det är så himla lätt att vända dygnet fel och allt som tog var påskhelgen och nu är jag typ fast, men nej det får bli andra bullar ..
Men nu är det helg igen och då är det inte så lönt för på lördag blir det fest och då lär jag inte komma i säng i tid heller så ja what to do..

Nej ska väl sätta mig vid tvn tills maten är klar, mamma står för de idag då hon snart ska åka till jobbet och behöver mat i sig innan hon åker. Sen blir det väl bara ta de lugnt hela eftermiddagen och ikväll ska jag sticka iväg och vara barnvakt ett tag igen, ska bli roligt (:

Men glöm inte att njuta av solen nu, det är trots allt April och då vet man inte om de börjar snöa imorgon eller vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0