From within.



Det är en film om ett litet samhälle kallat Grovetown som får mystiska självmord bland invånarna och alla vänder sig till sin tro då nästan alla i hela byn är troende förutom en familj där bla sonen Aiden finns. Det är dom som får skyllen för alla självmord och det blir en jakt för prästens son Dylan och några av hans kompisar, dom vill såklart ta dö på personerna dom tror är skyldiga så att det går över. Lindsay är från början tillsammans med Dylan men efter ett bråk mellan han och Aiden så kör hon Aiden hem och ser till så han är okej, efter den dagen söker hon efter svar som Aiden verkar ha.

Den var spännande och jag hoppade till några gånger, visserligen är det övernaturliga fenomen i filmen, men jag gillade den ändå faktiskt. Jag brukar ofta vilja ha lite logik i de, ifs fanns de väl också om man tror på sånt.

Den får fyra utav fem blööbies i betyg av mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0