Gårdagen!

Började med att grannarna next door kom över och så började vi grilla och jag åt, mums gott (:   Efter att jag ätit så hoppa jag in i bilen, plocka upp Johanna påvägen sen åkte vi hem till Anna och förfestade.  Jävla spel Johanna lärde oss, en jävla massa klunkar alltså (; sen spelade vi de hederliga ölspelet.  Blev en aning snurrig i huvudet igår, men de va långt ifrån de värsta (:

Efter förfesten stack vi hem till Jeppe och där stanna jag tills folket skulle vidare, då skicka jag mess till vår lille vän Kurt så kom han och hämtade mig. Hoppa ut ur bilen och sen ble jag fett rädd när något rörde vi mina ben, så va d vår hund Zindy. Jo men ovanligt hon lämnas kvar ute, så va hon helt kall så jag och syrran skratta lite åt misstaget dom gjort och bäddade ner Zniid under två filtar så hon inte skulle frysa.

Jag åt lite nattamat sen gav jag upp, startade några CSI avsnitt på repete men somnade innan första hunnit börja riktigt ordentligt. Drömt helt konstiga drömmar som nog berodde på rösterna från datorn som vanligt. Men ja..

Och idag har jag bara legat och glott på avsnitten jag aldrig såg inatt. Så mycket händer inte ..
Nu åker snart Johanna hem igen, så det blev några tårar inatt. Men vi ses ju igen så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0