Go' kväll!

Innan kom Jennie in på ett snabbt besök, blev lite snack och skratt sen var hon tvungen att gå igen, då startade jag Gossip Girl och kollade på de sen har inte så mycket hänt. Jag har varit ute med sopor kollat lite youtube-klipp och tårarna har runnit lite då. Känslostarka scener och sånt, de tar på mig och jag kan börja gråta så lätt.
Ibland är det en skön känsla som jag välkomnar, ibland kan de vara en aning störigt. Men men..

Blev sugen på skagenröra till kvällsmat innan men de kan jag ju drömma om. Jag får väl ta en torr sleden macka med smör och ost som vanligt. Men egentligen borde man kanske inte klaga, men de är ändå allt man kan! Alltid..

Hade tänkt fortsätta med en sak i gamla bloggen, vi får se hur de går. Isf får ni veta. För personliga video bloggar lär inte hamna på denna blogg eftersom man måste lägga upp de på youtube och de vill jag inte med något. Ganska störigt ändå att bloggen har de så att man inte kan ladda dirr från datorn, hade varit mycket bättre.. Men ett annat projekt.

Nu ska jag äta kvällsmat eller poppa popcorn och sen är planen att ligga i sängen resten av kvällen så vi hörs inte föräns senare eller imorgon. Bye for now..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0