Godkväll!

Tvn har gett upp, kanalerna funkar bara där uppe och där vill man inte vara. Picnik har sitt egna liv och bara stänger ner hela jävla tiden så kan inte signa mina bilder så dom kommer upp senare, troligen på BDB eller Facebook..
Klockan är redan halv nio och jag har inte gjort mycke vettigt idag, jag har mest bara varit ute. Och de har varit himla skönt faktiskt (: I like..

Sitter här under en filt, fryser hur mycket som helst. Bara jag inte börjar bli sjuk, men de tror jag inte. Det är isånnafall bara inbillning (; hihi.. Jaha men då har jag inte så mycket mer att dela med mig av nu, så kan väl lika gärna skita i att skriva mer, men ni kan få en bild till från när jag va ute och gick förut..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0