Godmiddag!

Jag vaknade av att telefonen ringde förut, men som jag brukar göra så svarade jag inte. Jag tänkte var de till mig så ringer dom mobilen ändå, men ringde inte den. Sen ringde de igen och då hörde jag brushan säga "men svara inte då" trodde han syftade på mig att han hörde filmen rulla men att jag inte svarade..

Jag tittade klart på de sista avsnittet som jag hade i rullning sen gick jag upp. Kollade whitboardtavlan och där stod det att jag skulle koka två stora kastruller med potatis, jo för pappa ska göra sin goda hemma gjorda potatissallad tills ikväll /-och imorgon då vi ska grilla. Jag vet inte riktigt om vi grillar båda kvällarna och grannarna är med i morgon eller vi alla grillar ikväll. Hänger inte med i svängarna men hoppas dom kommer över ikväll för imorgon ska jag ju inte vara hemma.

Jaja sen kom brushan också upp, vi gick ut och satte oss på trappan i solskenet, tog ut zindy som nog har trampat på något igår för hon hoppar runder på tre ben, jag kan inte hjälpa att jag skrattar men de ser jätte roligt ut. Men jag tycker såå synd om den lille pniid (: Fick då också veta att det inte var jag som stod i skuld till brushans "men svara inte då" det var personen i telefonen som inte svara när han sa hej en massa gånger (; hehe..

Sitter här och lyssnar på musik, ska nog leta upp lite ny musik och göra en ny lista på mediaplayern. Jag tog ju bort Winamp förut, jag gillar de programet jätte mycket och skulle gärna ha de kvar men de funkade inte varje gång man starta så stängdes de av av sig själv igen så nu är de totaly väck från datorn. Brushan körde en liten rensning på datorn igår. Fick bort en hel del grejer och datorn känns faktiskt inte lika seg längre, vilket jag är väldigt glad över (:

Men nej nu ska jag inte hålla på här mer, vi hörs och trevlig helg nu (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0