Godnatt och lite mer gnäll..

Så nu börjar klockan bli lite mycket för att bara sitta och häcka framför datorn så ska starta några fler avsnitt av dom desperata sen försöka sova as well (; Magen kurrar snart och jag kom på att jag glömde äta kvällsmat så ska väl ta en macka eller något innan jag kryper ner i sängen ..

Sen var det lite mer gnäll och de är, om inte jag tror hur ska man då få någon annan att tro. Hur kan folk tro på mig när jag inte ens själv gör det. AAAH blir galen.
Men kvällens körning gick makalöst bra så kanske om jag kör så mycket jag kan i helgen och när jag sen kommer tillbaka och ska köra på måndag så går de bra, så känner jag inte längre klumpen i magen. Kan de gå? I hope so. För jag vill få slut på negativiten, jag som alltid brukar vara possitiv. Herre min skapare!!

Nå ja, det går eller så går det inte. Inget mer med det! Nu är jag iallafall alldeles för trött för att älta, för hungrig för att gnälla och sängen kallar så nu är det bara relaxing som gäller för hela slanten. Godnatt allesammans och sovgott (:

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det som är så underbart! Jag gillar brev, det är fint. :)

Njae, har haft några brevvänner, men det har liksom dött ut. Gör därför ett nytt försök nu! :D

2009-04-24 @ 00:05:59
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0