I did it, I fcking made it!!

I onsdags förra veckan så åkte jag till HBG och var där runt tjugo över nio, gick in på vägverket och var mest nervös över bilden jag tog i automaten, ja bra blev ju ingen heller men kunde inte ta sista bilden för där såg jag helt ner drogad ut för jag råka blinka:P hahahaha.. Sen va de bara vänta till tio i tio. Skrev testet, såg folk gå tidigt så kände att de inte gjorde något ifall jag gick. När jag väl svarat på allt tittade jag igenom några gånger innan jag äntligen tryckte på klar knappen.

Eftersom att jag såg dom andra gå fram för att få ett utskrivet papper så trodde jag inte man skulle få se sitt betyg men de gjorde man direkt på datorn och jag blev happy, men jag förväntade ju mig att jag skulle klara uppskrivningen och de gjorde jag! Sen blev jag lite smått rädd om jag skulle lämna pappret någonstans eller behålla de men eftersom att folk var utanför och vänta på ny uppskrivning så gick jag bara.

Ut i bilen och satte mig och mamma fråga hur de gick och jag sa jag klarade de och hon ååh fan va glad jag blir och hoppa runder, hon hade tydligen varit nervös. MMMM mer nervös än jag själv för jag va ju inte så nervös direkt hehe..
Men fick mina 59 poäng och 52 var godkänt och 65 var max så jag är helnöjd även om 61eller2 varit bättre (;

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0