It's all over now..

Ja för nu har Sandra lämnat mig igen (; Men låt oss ta de från början (;

Sandra skicka medelande om att hon kom och att hon redan kört, jag ställde mig i dörröppningen till mitt rum och kollade så hon inte menade bokstavligt talat att hon kom redan. Men nej där stod min morbror Masse istället så jag gjorde vi mig och sånt shit sen kom Sandra och pappa började grilla där ute.

När väl maten var klar så kändes de lite för kallt för att äta ute så vi satt i köket alla tillsammans och käkade, jag och Sandra hade korkat upp ölen nästan dirr hon kom haha. För vi hade ju några öl kvar sen förra helgen då vi köpte flak från vår hemliga kontakt (; hahahah.. Ja sen tog ju ölen slut, då gick vi över till barskåpet och drack goda blanningar med melon / ananas mix och fanta. Alltså inte mixarna blandade men i olika omgångar (;

Så sjöng vi även Singstar, riktigt roligt hade jag (: De hade nog Sandra också:P hiih. Sen vid två skulle jag gissa på gick vi isäng och la oss, jag somnade ganska så snabbt faktiskt men så vaknade jag runt sju imorse när jag hörde emil gå i mcstället ute i hallen. Dom skulle besiktiga hans mc och mammas ena sen efter de så vaknade jag typ hela tiden. Solen lös in i rummet och jag hade svårt att somna om.

Vid halv tio var vi uppe och drack lite sen slängde jag mig isäng igen, Sandra satt vid datorn lite sen la vi oss igen och halv ett gick vi upp helt och slut.. Sen satt vi och snacka lite i köket sen sa jag hejdå och hon åkte hem.

Nu sitter jag här ensam, lämnad och övergiven (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0