Måndag eftermiddag.

Sen efter halkan så var vi framme i Klippan typ vid ett och då skulle Christina gå på lunch så jag stack till koch's eller hur man nu stavar de och käkade. Träffade Kitty från min gamla klass igen så satt där och åt tillsammans med henne och hennes jobbkompisar som tog en break från försäljningen (;

Sen såg jag vår bil körandes i Klippan så ringde mamma och dom kom och plockade upp mig, inom netto och handla dricka sen stack vi till körskolan och skrev in syrran och brushan sen åkte vi hemåt igen.
Inom örkelljunga där de blev både handla lite vardagsmat, systemetmat och sen parfym på spargrisen för jag tjata på att jag ville ha den:P

Sen lämna vi av My och Brushan hos My och körde till donken och krängde mat, nu sitter jag här och har precis lugnat ner mig, ska nog slänga mig på soffan för att slappa.

Just nu när jag har hållt på med körskolan känns det som jag aldrig får koppla av riktigt, det är hela tiden något så jag är på högvarv hela tiden. Tror det är därför jag kännt av de lite i kroppen, men de får inte mig att stoppa jag ska ha mitt kort så fort jag bara kan och sen efter, då om några veckor, först då kan jag slappna av och ta de lugnt!

Men vi hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0