Mätt och belåten liten flicka!

Efter att jag varit och hämtat min kusin Sara så var vi tvungna att åka och handla för jag beklaga mig över att vi aldrig köpte någon lasagne i förgår. Så pappa hängde med denna gången och jag bakom ratten ofc (: Känns så mycket bättre.
Så handlade vi och åt typ en timme senare då. Sen dess har inte mycket hänt jag har lyssnat på musik och är helt happy.

Sandra är påväg hit så blir det väl lite singstar och sånt ikväll, spar oss redigt till imorgon haha. Då är det ju inflyttningsfest, mah va ska jag köpa till Fraajd. Aja löser sig säkert. Ska iaf köpa något påvägen till Sandra imorgon, för jag ska till henne på eftermiddagen, kanske också glo på fotboll innan vi drar och festar, vi får se hur de blir.
Men det är imorgon så får ta de då (:

Nu ska jag sticka, hörs när jag inte har något bättre för mig (;
TREVLIG HELG!! (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0