Min onsdag..

Tog bussen där tjugo över tio sen tog vi tåget till Klippan. Gick till körskolan och var där ett tag och läste teori och sånt, jag gjorde ett test och var ett poäng från att klara de sen stack vi till koch's och käkade sen tillbaka till körskolan ännu en gång. Så gjorde jag ett nytt försök på repetitionsprovet och klarade de, läste lite sen stack syrran&brushan och jag blev lämnad .. Jag gjorde ett slutprov och klarade de sen satt jag mest och va sleden resten av tiden tills det var dags att köra tillsammans med Jane.

Personen jag skulle köra med hade avbokat så jag trodde först inte de skulle bli någon sväng till Ä-holm men jodå de blev de visst och de gick ju bra (: och jag tycker de känns skönt att man märker att man går framåt och nu börjar de närma sig för i början av nästa månad så ska jag minsann ha mitt körkort (: Jag vill verkligen så de ska gå..

Men nu kurrar magen så ska göra lite makaroner och köttfärssås.. Gott (; Ha de bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0