Mina ord om Halkan..

Kom till körskolan redan tio i åtta för jag kunde åka med bussen direkt hemifrån till klippan utan att byta buss tack vare påsklovet skulle jag tro. Men satt där så kom Jane lite senare så ble lite snack sen kom två tjejer sen vänta vi på den tredje och han gubben vi skulle åka med till knutstorp. Så kom han och vi gasade iväg, och bytade förare efter halva vägen.

Sen kom vi äntligen dit och satte oss i en teorisal och gick igenom lite där sen ut och se bilarna. Jag hamnade i en mörkgrå toyota nr 8 för att va exakt (; hehe. Så va de bara att köra. De roligaste var ju lätt att man körde ensam , ja helt jävla ensam (: sen va första omgången på banan också roligast för då visste man inget om hur d skulle gå hur d skulle kännas. Så körde då 50 jämt genom kurvan fy fan va jag sladda med baken och skrek tjihooo sen bong tog de isidan och jag fick kontroll på bilen igen. Fun fun :D

Sen körde man på en annan bana och alla körde på älgen första varvet sen klarade nog alla också de för jag körde inte på den igen iaf(; haha. Sen in i hallen där och åkte runt i bilen haha de va fan roligt även om man kände blodet pumpa i huvet och bältet spände som fan, jag satt ju verkligen inte i stolen utan jag hängde bokstavligttalat i bältet helt tiden. Läskigt , tänk om jag råkat knäppa upp då hade jag knäckt nacken kanske^^ höhö...

Sen va de dags att åka hem och en tjej körde halva vägen sen körde jag resten av den slingriga 70vägen, fan va läskigt. Jag satt själv och va rädd, undra då om någon annan va de? haha. Nej tror jag inte, så farligt va d ju faktiskt inte.
Sen va vi i klippan och de roliga äventyret var tyvärr över ): wööp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0