Natti (:

Även om jag har sovmorgon imorgon, t.o.m länge om jag så skulle önska så vill jag lägga mig nu. Är ganska trött och innebandyn lär säkert ge mig träningsvärk imorgon så jag kommer gå som en gammalgumma med rullator bara det att min är osynlig för blotta ögat (;

Nej men sen har jag varit trött och slut hela dagen från det att vi åkte från halkan till dess att innebandyn började för då var man igång men sen tog batterina slut igen så nu måste jag ladda upp inför den nya dagen (; hehe..

Så nu blir det att jag startar en film eller två innan jag somnar totaly (; hehe. Sen får vi se vad som händer imorgon utöver allt annat som är planerat för varje dag verkar ha något extra planerat för mig, som jag skrev innan känns det som att jag aldrig får coola ner och slappa. Känns som det var hur längesen som helst jag ens bara satt i soffan och tog de lugnt någon timme. Evigheter...

Ja ska sluta älta, så godnatt på er och dröm söta drömmar :D hih..

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0