Pillipill..

Håller på att sätta ihopa Sofies blogg, haft de som "projekt" hur länge som helst men inte haft tid så tänkte jag att jag kunde göra de ikväll så har hållt på nu i någon timme men de är väl snart slut för ikväll iallalfall så får vi se om hon blir nöjd eller vad (: Men som ni nog kan tro så visas inte ombyggnaden just nu då jag inte är klar. Men kolla in ändå ifall ni vill. Sofie är en liten hässleholmare (hlm:are i mina ögon iaf), jag har egentligen bara träffat henne en gång och de var på syrrans 16års fest så de va ju ganska så längesen. Vi har snackat om en fika, men vi får väl ta den någon dag också (; hihi. Japp så är det!

Detta är Sofie aka Hektor (:

Annars händer inte mycket, ska äta innan jag lägger mig för jag är fan cepe hungrig. Ska nog somna till Grey's Anatomy då jag fick hem första säsongen inatt, najs (: Ja nej jag har inte så mycket mer att skriva så GODKVÄLL (:

Kommentarer
Postat av: sofie

du är bra du my:)

2009-04-17 @ 16:31:51
URL: http://srtl.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0