Skönt med sovmorgon.

Nu kanske jag klarar av dagen lite bättre utan att tömma kroppen på all energi som den har. Dock måste jag väl lära mig att äta och dricka lite mer istället för en till två gånger om dagen. Skärpning tror detta är kroppens sätt att säga att den behöver mer för att ge mig energi. Så nu ska jag se till att äta något innan jag sticker sen har jag med mig en drickyoghurt och lär ha med en flaska vatten, kanske köper dricka påvägen eller något?

Sov väldigt gott inatt, vaknade vet inte när men fan va gott att vakna och se solen skina som fan (: mmmmmm.
Happyface!! Ja så har jag klätt på mig, snackat med mamma om trubbel ifrån skolan, sen har jag inte gjort så mycket mer ska packa ner lite saker i min väska bara frågan om vilken jag ska ta, men blir nog Bg väskan för den är ju störst.
För ieftermiddag ska jag ju va med Sandra, Frida och kanske Marwin.. Vi får väl se , men vädret ser ju fint ut nu så grilla lyckas vi säkerligen med (: åååh håller tummarna (: hihi..

Men nu börjar klockan bli mycket så jag får faktiskt ta och käka något nu och sen åka så jag hinner göra något vettigt idag innan jag drar. Men vi hörs när jag kommer hem, om jag har energi till att skriva vill säga (; hehe..

Ha en bra dag och njut för fan av solen nu när den äntligen kommer fram ;D

xxx.

Kommentarer
Postat av: johanna

de kan inte vara så att du går en intensivkurs då? ;)

2009-04-02 @ 11:14:36
URL: http://hannene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0