Snart dags för bingen!

Ja jag har ingenting att skriva egentligen så nu blir det väl bara babbel ifall att det blir ett långt inlägg.
Gick ut och läste lite förut i väntan på middag (ska nog åter gå och läsa några sidor innan sängdags), sen blev maten klar och jag gick in precis när mamma skulle ut och säga till att den va klar, haha ganska roligt. Åt och pratade med mamma om lite allt möjligt sen har jag väl mest spenderat min dag framför datorn och i sängen. Trött..

Har hållt på att leta nya kläder och så, kanske ska beställa klänningen i inlägget under men jag vet inte riktigt. Den är billig men sen är de så krångligt om de sen inte skulle passa och man blir tvungen att skicka tillbaka och ditten och datten, så tiden får avgöra hur det blir!

Håller på att få hem andra säsongen av Desperate Housewives och Grey's Anatomy, gillar dom serierna (: hih.
Aja nej finns som sagt inte så mycket mer att säga så kan väl lika gärna säga Godnatt nu, så hörs vi imorgon!! (:

NATTI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0