Söndagen närmar sig sitt slut!

Följde med och lämna brushan och My i Örkelljunga så åkte vi inom donken så köpte jag tre cheeseburgare, två till mig och så var jag snäll och köpte med en hem till syrran. Sen har jag kollat på NCIS tillsammans med syrran och pappa och nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och så småning om somna om någon timme.

Visserligen får jag sovmorgon imorgon men måste ändå typ vänja mig, för på tisdag måste jag upp vid sju för jag ska köra 8.40 . Ångest bara att tänka på de^^, haha. Så blir det teori hela dagen där sen. Försöka komma hem någongång tidigt är väl inte lönt, kommer väl bara bli gnäll då (; haha..

Nej nog om detta, nu säger jag godnatt istället så hörs vi imorgon. Sov gott (:

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0