Time for bed..

Har legat och kollat på sista avsnittet av Andra Avenyn och sen efter de blev det Desperate Housewives hela kvällen och nu är det dags att vända huvudet åt andra hållet och sova istället. Ska fan upp typ halv tio idag och duscha sen köra runder och sen mecka med bilen sen köra töserna sen åka och festa och ja allt. Herregud känns som Valborg detta året kommer vara ganska tajt, men vill man ha saker gjorda får man göra de när tid finns och pappa skulle va hemma från jobbet idag så får passa på då.

Aja öppnat fönstret nu iaf, knappt varmt här inne. Speciellt under mitt dundertäcke som jag köpte för typ 50kr på ullared för ett bra tagsen, nej men de är inget konstigt täcke det är tjockt och jävligt bra. Inte frösit en endaste gång sen jag köpte och börja använda de, och jag brukar ju annars alltid frysa under vinter året. Men icke .. Gött..

Nej nog snackat om meck och dundertäcken. Nu ska vi sova. Så godnatt och dröm sött (:

xoxo.

Kommentarer
Postat av: sopkvasten

Tittar in för att önska dig en Trevlig Valborg.

Var rädd om ditt huvud Tänk på morgondagen "fniss"

2009-04-30 @ 06:22:35
URL: http://spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0