Trött!

Idag körde jag själv igen, körde en sväng till Ä-holm via östra och sen lite motorväg och lite annat. Men de gick väl bra, tror jag .. Sen efter det satt jag i teorisalen men orkade inte med mycket alltså, brushan och jag gick till hans skola och hämta hans grejer sen satt vi i teorisalen en stund och tog tåget vid ett. Åkte skogsmullebussen och kom hem runt två.

Fixade käk direkt, fan inte ätit sen sju imorse så va en aning hungrig. Gjorde pommes bearnaisesås och korv. Kanske inte världens bästa kombination men fanns inget bättre kött att ta så fick ta va vi hade..

Nu är jag bara halvt död så hade tänkt lägga mig och glo på typ CSI eller något, vi hörs när jag är mer vid liv (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0