Valborg!

Upp runt tio imorse och duschade hoppa in i bussen och körde till farmor tillsammans med pappa. Så uträttade vi lite ärende och jag köpte dricka till ikväll. Körde hem farmor, upp till stugan och hämta påsköl:P haha. sen hem.
Till Pp och hämta syrran och angeliqa och sen hem, till Pp och hämta brushan och my sen hem.

Sen hållt på lite med bilen, kört till en granne och fråga om däck till saaben men vi får återkomma igen. Sen meckat lite till och nu ska jag köra töserna till örkelljunga och sen inom donken för mat till mig sen hem och duscha packa ner mina saker sen åka hem till Sandra så känns som tiden inte riktigt räcker till idag hahah..

Jaja men trevlig valborg och ha så skoj ikväll, så hörs vi (:

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0