Vänt på dygnet..

Känns som jag redan lyckats vända dygnet fel, kanske inte så makalöst fel som jag gjort förut men ändå fel.    Vet inte när jag kom isäng inatt men kanske runt tre som dom senaste nätterna nu när de varit lång helg.   Sen sover jag till halv tolv-tolv tiden vilket heller inte är så lyckat. Imorgon ska jag troligen upp tidigt, iaf åtta och ringa extra bussen ifall inte mamma eller pappa kan köra mig till körskolan.  Men men, vänder väl tillbaka någongång..

Om en stund så kommer Morfar, min morbror Masse och mina två kusiner Lance och Andy på besök för idag bjuder vi på middag, kyckling och ris mmm gott jag vill bara att de ska bli färdigt så att man kan äta nu ;D hehe.. Så är väl lika bra att typ sätta på mig strumpor och kanske hjälpa pappa i köket om de är något han behöver ha hjälp med.

Jaha nu ringde de på dörren, så får springa och va social nu. Hade bra så hörs vi senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0