Vardagsmat!

En del av min vardag är att göra dagens första "sysslor" vilket innebär typ gå på toaletten, borsta tänderna och duscha. Sen ska jag alltid komma hit och skriva godmorgon eller godmiddag. Men sen tar orden typ slut. Ja det finns inte så mycket mer att skriva. Typiskt. Men det är som en tvångssak nästan. Bloggen har blivit det..

Men va händer idag? Jag ska fixa vid mig, sitter här med handduk i håret, sen ska det bli mat, sticka ut med Zniiid för solen skiner och det ser ut att vara vindstilla så där är nog härligt skönt där ute idag, lite synd man måste till körskolan bara. Sitta instängd och läsa och plugga hela dagen. Usch.. Men om några veckor är det äntligen över, najs ska de bli (:

Nej nu har jag skrivit mitt dagens första inlägg så detta räcker, hörs senare!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0