Back on track.

Så jag hoppade i duschen förut, sköljde av alla mina beskymmer och nu är det prima igen. En hustler hade suttit fint sen hade jag dansat i sängen också (; Inte för att det kanske egentligen var så lönt att duschen när jag senare ikväll kommer va ner svettad igen men måste säga att jag behövde det, för i mitt huvud inbillade jag mig att efter duschen skulle jag känna mig bättre och den inbillningen blev till verklighet..

Cause I'm alright now..

Nu är jag halv taggad till fotbollsträningen också, vad som ska bli kul är att se hur vår nya tränare kommer att handskas med oss, vi har ju fortfarande A.H men nu kommer även Peter ta hand om oss, får se vad han får för smeknamn för något måste han väl få? ^^ hihi.. Aja men det känns ändå kul, nu hoppas jag bara att folk kommer att träna också, för annars försvinner min ork och det är inte kul. För nu ska vi upp på hästen igen och börja träna .. wii (:

Om en timme är det samling, så vi hörs efter träningen om inte innan. Have nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0