Back to reality.

Japp, snart dags att köra ner och hämta "mitt ena lilla barn" från träningen, sen ska vi hem och laga lite middag sen får vi väl se hur resten av dagen ser ut. Sen hem och sova några timmar sen do it all over again (: Känner mig faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv (;

Nu har jag dessutom ätit två rostade mackor med ost och ett stort glas oboy så magen skriker inte lika mycket längre, skönt det! hehe..

Imorgon kommer bli ganska stressigt där runt fotbollsträningstiden. För lillkillen har träning som slutar när min träning börjar så jag får snabbt hämta han, köra o lämna han sen gasa till V Torup o komma typ lite försent. BAH, gillar det inte egentligen men ända lösningen . Har ju ett ansvar nu faktiskt (;

Aja nu har jag inte tid, ska ta bilen och gasa iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0