Det nya är tradera.

Eller man kan inte kalla det det nya ifall man gjort det förut, men tradera har kommit tillbaka i vårt hus. Jag sitter inne och glor och lägger i önskelistan och allt. Hittade ett par skit snygga High Heels som jag budade på men hann bli överbuden innan det tog slut, nog lika bra egentligen för jag är inte så mycket för sandaler, men dom var heta som attans! (:

Om ett tag ska vi över till grannen och grilla. Magen kurrar och jag är ganska hungrig. Men kanske borde byta om, sitter fortf. i sovkläder hahaha. Aja (;

Kommentarer
Postat av: gabbi

det blir väldigt lätt att man blir beroende av tradera ;)

hoppas du får en trevlig kväll:)

2009-08-14 @ 17:57:37
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0