En liten paus.

Jag kom faktiskt in utan att bli attackerad denna gången, höll upp armarna när han hoppade efter dom sen sprang han och hämtade sin leksak och ville busa med den ist, men jag gick in och hjälpte Celine på med träningskläder och sånt istället. Fixade lite "mellanmål" till dom och sen satt vi mest och väntade på att det skulle bli dags för min att köra ner Celine på träningen.

Satt där och väntade ett bra tag innan det började, sen körde jag hem igen. Ska tillbaka och hämta henne vid halv sju, innan dess hade jag faktiskt tänkt äta då jag fortfarande inte gjort det. Glömde bort de innan :O Så nu mår jag illa så hungrig jag är, inte så bra kanske men men..

Solen värmer gott idag iallafall, kan jag inte säga något emot hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0