Goddagens!

Gårdagen var ju fett knas och vi var på helvarv tack vare koffeinkicken från Colan? Helt sjukt var det och massa flabb för ingenting egentligen. Men roligt var det, hedan efter ska jag nog ha med mig fyra liter cola till festen så blir jag full på det istället hahah (; Nej skämt & sido..

Efter att jag skrev imorse så satt jag och Jennie kvar vid datorn ett tag, sen gick vi ut och då kom Stefan förbi så blev att vi stod där ett tag. Blev även attackerad som bara den av en geting som verkligen inte ville sluta följa efter mig.. Innan vi slocknade så startade jag Ghost Whisperer oc jag såg ganska långt på första avsnittet sen somnade jag gott...

Sov bort typ hela dagen, men tror inte att vi missade så mycket så gör ju ingenting ändå (; höhö. Alla är tillbaka i mitt rum ett tag till för snart ska Jennie vidare till Dallen så då blir fyron en trio men det går nog lika bra hoppas jag, kommer självklart sakna min fru men att va ifrån varandra är ju bra för förhållandet ibland?(; haha.. Nej skämt & sido..

Imorgon ska pengar skickas iväg så att jag kan ta emot min vinst från tradera, wihooo (:


Kommentarer
Postat av: Marie ♥

Aha okej, tack så mkt.

2009-08-16 @ 18:10:22
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0