Godförmiddag!

Såhär flummig och pigg är jag inte det minsta. Ganska roligt, imorse när papi skulle åka till jobbet kom han in i mitt rum och ville ha mina bilnycklar jag började svamla något om att dom (för jag trodde de va tre stycken) hade legat i soffan. Sen la jag huvudet i händerna och tänkte och tänkte sen vaknade jag ur min dvala och sa "men jag skjutsade ju Celine igår, nycklen ligger i väskan" så rotade jag fram dom och somnade om igen haha :P

Sen vaknade jag igen tjugo över sex, inte piggast.se direkt men hoppade i kläderna åt två köttbullar som var över sen igår sen gick jag över och väckte ungarna. Satt på soffan och kollade på tv sen hjälpte jag Celine med sin matteläxa fram tills det var dags för henne att gå.

Sa hejdå och nu har jag som vanligt precis skördat på farmville och ska ta min fm-lur så jag orkar eftermiddagen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0