Hemma och slö..

Men det blir snart ändring på det, för jag ska snart hoppa i duschen och då piggnar man alltid till lite. En annan sak jag också måste göra är bädda sängen för lakanen har särat på sig och jag som rullar runder som en gnu hamnar typ imellan dom o får ligga utan vilket inte är bekvämt..

Har skurit (WOW skrev inte skärt) upp några bilar vattenmelon som jag sitter och äter nu, gotte gotte (; hihi.
Skulle egentligen få i mig någon ordentlig kvällsmat men det kommer säkert inte bli av..

Träningen var lite tröttsammare än vanligt. Blev en aning trött och sånt idag. Gick ganska bra och jag gjorde några bra mål men that's it. För samspelet var inte världsbäst idag ); Måste lära mig att gala som en tupp "HÄR ÄR JAG"...
Men skott på mål är roligt, fast idag stutsa bollarna som stutsbollar för det var blött i gräset, och de gräset är dessutom alldeles för långt och behöver klippas.

Ska dit och klippa med en vanlig sax i veckan (; tss skoja bara!
Behöver dock hämta mina pengar, och två andra saker som ligger o skräpar borta.

men men, nu är det först en härlig dusch som väntar.. höres & synes.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Sv: Visst är det svårt att våga se sina egna goda sidor. Jag har lika svårt som "alla andra" att inte kritisera mig själv. Typiskt kvinnligt är det också. Det ligger i jantelagen och i samhället. Jag tror det är viktigt att SE att det är så vi av någon underlig anledning förväntas tänka. Vi ska inte klandra oss själva för att vi inte klarar av att leva upp till våra egna ideal. Men man kan ju träna lite framför spegeln ;)

2009-08-11 @ 22:17:55
URL: http://livetmedleran.blogg.se/skrivetileran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0