Natti Natti!

Så jag körde och plockade upp Sandra hos sig, hämta upp Pernilla utanför sig och Fraajd kom till pizzerian och sen körde vi vidare till Shell där dom skulle ta ut pengar. Jag beklagade mig en massa över armarna och tyckte allmänt synd om mig och snackade lite..

Körde och parkerade bilen sen vandrade vi till busshållsplatsen, hoppade på bussen och åkte till knutan där vi drog inom Donken. Lilla menyn är bäst (; hihi. Jaja sen började vi vandra vidare till biosallongen.. Tog våra biljetter och sen gick vi ut för att svalka oss lite.

Köpte popcorn & läsk sen satte vi oss längst bak på våra platser, jag älskar reklamerna före själva filmen för då får man tips på filmer att se i framtiden. Nästan de bästa. Och jo jag såg bilden för New Moon och den har biopremiär här i Sverige också den 20 Nov, då SKA jag sitta i en biosallong så är det bara. Kanske borde boka redan nu?? och ja Feb du var ganska lik han där faktiskt (;

Filmen var riktigt rolig och jag skrattade mig igenom nästan hela filmen. Men sen i slutet så var det väl inte så kul men sen blev det kul igen. Haha tårarna kom en gång för jag skratta så mycket :P mohaha. 4/5 ger jag den filmen fast den är svensk (;

Sen traskade vi till knutan, tog ut pengar, fixade tågbiljett och hoppade på tåget till Åstorp där Danne kom och skjutsade oss vidare till Östra där min bil stod och jag & Sandra hoppade in, öste Sky's the limit och Bleeding love hela vägen till Sandra .. Släppte av henne sen öste jag Dead by April hela vägen hem..

Har mest ugglat resten av "natten" och nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och glo lite Grey's som Pernilla förövrigt snacka för mycket om. Blir ledsen i ögat (; haha. Nej jag överlever nog, fast de gjorde inte hon ); wöööööööh.

Förövrigt vill jag bara meddela att det är mellan 35-40 grader i Ayia Napa, vill också utomlands (;

Nej godnatt & sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0