Pöh, jag är varm!

Så först fick jag gå runder och leta efter Zindy som stuckit, gick iväg mot en bäck som finns lite längre bort för dit brukar hon sticka varma dagar för att svalka sig. Lika så idag, helt geggig var hon haha.

Sen gick jag över till grannarna för att ta lite kort och dom var så himla fina allihopa. Carita hade en vitklänning med spets över armarna, Håkan hade kostym och Jennie hade ens vart klänning med vit bolero över. Så söta, fick inte så många bilder för när jag kom så skulle dom typ åka iväg i limosinen och mot Hbg där dom ska gifta sig.

Nu har vi lite tid på oss att blåsa upp ballonger och fixa med vad som behövs. Sen halv sju börjar festen och så. Innan dess ska jag duscha och fixa på mig kläder, smink & frillan. Vet inte hur jag ska göra för att matcha allt, inte van vid sån klädsel direkt (; höhö.. Jaja blir nog bra hur som.

Nej nu ska jag ut igen, tjingeling (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0