Segt.

Hela dagen har varit seg, mitt internet eller hela datorn segar och lackar. Har sett klart på Grey's anatomy avsnitten nu och väntar med spänning för sjätte säsongen då jag faktiskt inte tror vad alla andra gör. I think she's gonna live..

Förövrigt så kan jag ta och säga att jag har en plan, när väl det börjat rulla så vet jag vart jag stävar. Jag vill bara fortsätta utvecklas genom hela livet, och det räcker inte med den där dagliga kunskapen man lär sig utan jag vill komma någonstans. Har alltid velat och lär heller aldrig nöja mig med att vara en vanlig Svensson, tyvärr men det är inget som tilltalar mig.

Nej jag vill känna mig stolt över vad jag gjort och vill inte ha besvikelsen hängandes över mina axlar. Jag vill ha en mening med att ha levt alla mina gamla år. Att ha en vanlig 7-5 jobb, slåss med räkningarna, leva ensam i min lägenhet och dö av trissdess är inte direkt lockande. Inte alls...

Jag vill, nu är det bara en fråga om tid och plats. Som sagt vill jag gärna inte åka så långt iväg, vill hålla mig här nere ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0