Dreams.

På senaste tiden har jag drömt mig tillbaka och framåt i tiden, att jag åter igen var i dom Bulgariska bergen och konstigt nog så var alla från resan också där tillsammans med nya ansikten och nya uteställen. Ganska komiskt ändå.

Även fast jag inte åkte skidor, och bara åkte snowboard två gånger så drömmer jag ofta att jag är påväg upp i en sån gondol (eller va de svenska namnet är). Jag är alltid tillbaka och jobbar i restaurangen men inattens dröm så fick jag jobb i en annan nattklubb (som inte existerar irl). Men folket är oftast det samma, alla gamla vänner. ÅH SAKNA!

Det är nog därför jag drömmer om det, för att jag saknar det. Jag hade gärna kunnat ta ännu en vintersäsong där fast ändå finns det saker som hindrar. Men jag skulle nog klara av det. Har jag gjort det en gång så varför inte en andra?

Här kommer lite bilder från resan iallafall. Orkade inte lägga in fler
(och dom små bilderna är klickbara som vanligt)

   
 


   
  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0