Äntligen hemma?

Drog ut på tiden lite, blev taccos o sånt gott hos putte sen blev det film hela kvällen. Sen var kl helt plötsligt tre så de var dags att bege sig hemåt. Så blev hejdå till putte sen tog jag och gick ut, brrr kallt och frostit och jag hade klart ingen skrapa i bilen (eller jag titta bara på två ställen), men jag är smart så jag tog ett cd fodral och skrapade mina frostiga rutor. De var första och absolut inte sista gången jag skrapar mina bilrutor..

Tog Åstorp-Klippan-Perstorp hållet hem eftersom jag inte pallade motorvägen för mina rutor immade igen lite där innan värmen kommit igång ordentligt i bilen så ville inte riskera något (; hehe.. Men tror nog putte hade rätt iallafall, de hållet går nog snabbare. Kändes så fast dock va jag ända bilen i min riktning vid denna tiden på dygnet och mötte kanske tre på hela vägen så ja..

Men nu ska jag överföra lördagens bilder över till FB kanske slinker in fler bilder innan jag slänger mig i sängen, we'll see (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0