Är man trött ska man sova,

är man pigg får man försöka sova ändå.

Så nu har jag ugglat vad jag ska, har även fått upp småsyrrorna och fått iväg dom till bussen. Så nu är jag färdig, nu är det minsann dags att krypa under täcket, sova i några timmar för att sen orka upp om typ 5½-6 timmar för att piggna till och va chaffis åt papi som ska på jobbfest ikväll.

Dessutom har jag världens snällaste pappa som fyllde på min telefon under kvällen igår, så nu har man gratis sms i 30 dagar till. Vilket är väldigt bra när man skickar så mycket som jag gör nu för tiden, allt för putte (; höhö.

Nej godnatt nära & kära, återkommer senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0