Året närmar sig sitt slut.

Så tänkte ta en titt i backspeglen, har ändå skött mina nyårslöften ganska så bra om jag får säga mitt.

Så förförsta gången som jag iaf kan minnas så har jag skaffat nyårslöften.
1. Jag ska våga mer, ta fler chanser och helt enkelt leva mer. Under året som går ska jag ha gjort minst fem nya saker som jag aldrig gjort förut.
2. Ett hälsosamare liv där jag kanske tänker lite på maten, lite på rörelsen och mycket på mig själv hur jag mår och så vidare. HAPPYFACE.
3. Mindre skandaler, eller åt minstånde ska jag sluta ångra saker jag gör och ångra d jag tackar nej till istället. LEV LEV!!
(Taget från min gamla blogg)

Jag har väl tagit några fler chanser och jag har väl levt, vad jag kanske inte gjort är gjort fem saker jag aldrig gjort förut. Den delen hade jag helt glömt bort och några stora saker har inte skett så får helt enkelt göra något random under dessa veckor som är kvar.

Jag började året lite hälsosammare då jag sparkade boll två dagar i veckan men de gick ju inte så vidare bra sen så att året inte fortsatte bra de kan ju kvitta (; Dessutom har godis inte varit någon stor lockelse vad jag kan minnas så de får också räknas på plus sidan. Sen 'tänk mycket på hur jag själv mår' delen har också blivit bättre..

Några skandaler har inte heller hänt om man ska jämföra med tidigare år så de går ju åt rätt riktning kan jag tycka.

Så jag kan säga att mina nyårslöften hölls ganska bra och jag är nöjd med vad jag åstakom, nu ska jag bara komma på något nytt att ha som nyårslöfte till nästa år. Första är redan tjingad (kanske andra också).. Men det får komma senare, nya året är inte här riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0