Begraver mig igen.

Var lite full när jag kom hem för de sista jag minns var när pappa fråga om jag skulle ha någon mat men de skulle jag inte.. Minns inte att jag klädde av mig men vaknade halv naken så de måste jag gjort. Vaknade även med garderobsdörren öppen vilket aldrig händer för de är en sån tvångstanke jag har att stänga den. Brrr..

Ska lägga mig i sängen och kolla på serier för idag tänker jag inte göra mycke mer än att knappa på tangentbordet och klicka fram serieavsnitt o sånt. Mår inge vidare, precis vad jag förtjänar och klumpen i magen bara växer efter gårdagen.

"Efter den tiden borde du veta, så det kommer inte hålla"

Nej mitt täcke kallar mitt namn i en ljuvstämma så måste kila, ha en underbar söndag.


Morgon/Eftermiddagsfrillan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0