Fredagen 4 December.

Godmorgon alla som ska upp till något viktigt, eller till er nattugglor som fortfarande inte kommit i säng. Själv är jag pigg som en lärka typ och att jag nyss drack ett glas hustler när jag babblade i hundranittio till mami var nog inte något bra sömnmedel direkt.

Får köra på Gossip Girl avsnitten tills ögonen går i kors. Sen kolla film eller något.

Ibland undrar jag var folk får sina körkort ifrån och kan också se hurdan pain in the ass jag kunde va när jag övningskörde och råka köra för fort ibland och sakta in till rätt hastighet och höll på så. Men att puttra i 50 på en 70 väg och sen hålla på att bromsa hela tiden så man nästan vill sätta sig på tutan är inte okej. Inte på långa vägar. Men så såg min färd ut till putte, jävla söndagsbilister håll er inne på övriga dagar (; höhö..

Men åkte hem till putte och där blev det filmmys, sen lite mat och sen lite mer filmmys (: Började kolla lite på 2012 och jag måste erkänna att jag fick tårar i ögonen (även hemma hos han vilket jag inte ens fick av new moon) men anledningen har ingenting med filmen att göra på de sättet egentligen. Utan över hur rädd jag faktiskt är för att dö, och filmen är ju baserad på vad folk tror kommer hända just 2012, att världen kommer gå under på något sätt och börja om.

Jag är så osäker och rädd för döden att jag vill kunna skratta alla i huvudet på julafton 2012 för att vi faktiskt lever och inget hände, men tänk så kommer de var jag som får skratten i huvudet då allting börjar istället. Att de är jag som kommer springa runder med panik i rösten och bara vilja överleva allting till vilket pris som helst även om de sen när de är över inte längre finns något att leva för. Jag är jätte rädd för att dö, därav min sarkasm till att de kommer hända, därav att jag verkligen inte tror på de. Just för att jag är rädd för att de faktiskt kan vara sant.

Men iallafall så började vi se lite av den och jag hann inte med så mycket innan papi skicka och fråga om jag var påväg hem. Där har vi nackdelen med att papi får låna min bil, jag måste ju böja mig efter hans arbetstider, men klart jag kan göra de jag menar jag fick ju bilen av han. Så klart jag kan dela med mig tills han skaffat en ny. Är inte så ego och självisk, sen att de finns fördelar med de genom att han tankar är ju bara possitivt (; hehe.

Så vid tio i fem fick jag packa ut mig i bilen och gasa hemåt, tog inte alls långt tid tyckte jag, och nu sitter jag här och ugglar. Ska checka lite på nätet sen blir de väl förhoppningsvis sängen.

Hörs senare, puss (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0