Godmorgon i rusningen.

Har precis trashat ett par gamla legins för att se om jag kunde så ska köpa ett par nya och göra dom coola by myself, för jag kan själv (; haha. Precis som jag gissade på förut så fick jag ingen sömn inatt, kände att jag kunde somnat ett tag men gick inte sen börja jag bli trött tio i fem men de va ju bara omoget så fick gå upp ur sängen då.

Om en kvart ska jag vara hos familjen A sen hoppas jag att de går snabbt så jag kan få min efterlängtade trekant med kudden & täcket. För allt jag kan tänka på nu är sova sova sova... Eller egentligen överdrev jag men tills dess att jag hunnit komma hem kommer sova va allt jag tänker på. För jag är en aning pigg.

Halsade lite pepsi innan, ihopp om att de kommer hjälpa mig hålla mig vaken. Ska dricka några klunkar till nu innan jag drar vidare..

På återseende allesammans, ha en underbar fredag (: SKÅL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0