Halv bra start i veckan.

Sov lite förlänge idag och ångrar mig lite smått att jag inte gick upp i förmiddags när jag var så pigg. Alltid samma visa haha, men sen när jag väl gått upp och fått suttit vid datorn en sväng så gick jag in i tv-rummet och öppnade mammas träningspass-skivor och startade en och körde ett workout pass i en halv timme. Faktiskt väldigt kul och tiden gick skit snabbt. Så en halv bra start då, hade jag gått upp tidigare hade veckans startat på bästa möjliga sättet (; hehe.

Är en aning hungrig och skulle gärna vela ha lasagne till middag så jag måste ta en snabbdusch sen iväg och handla. Fast först inväntar jag min kära fru som ska hämta ett arbete jag skrev ut åt henne.

Aja, vi hörs väl senare. Have a nice day (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0