Högst på önskelistan.

Jag har länge sagt att jag behöver en ny mobiltelefon då min laggar ganska mycket. Inte alltid mina meddelande kommer fram och ibland måste jag skicka en gång till för att första ska komma fram, batteriet laddar ur efter man svarat kort i ett samtal, jag får leveransrapport även om mobilen jag skickar till är avstängd vilket inte är okej. Så en ny mobil är en bra investering. Men vad jag velat ha har jag inte riktigt vetat, men en söt rosa telefon hade jag inte tackat nej till (:

Så har jag varit inne på denna modellen fast den rosa så igår när jag va inne bara för att kolla tradera och va priserna låg runt så hittade jag denna med blommor, it's to die for. Fy fan va snygg, den sötaste mobil jag sett på länge. Den hade jag jätte gärna velat ha. Någon som har en sony ericsson w595 som kan säga om mobilen i sig är bra eller jag bara är ytligt förälskad i den?

Men mamma, den här hade passat väldigt bra under granen adresserad till mig (; hihi.


Kommentarer
Postat av: Frida

den e skrot! det är ju en sån jag har..

jag tycker itne om den iaf:P

2009-12-10 @ 23:21:42
Postat av: mysaan

Fan, jag ville verkligen ha den för den är skit snygg (: hehe..

2009-12-10 @ 23:28:21
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0