Knak smittar..

Kom och tänka på en sak, putte är en sådan person (precis som Jennie) som knakar med sina händer, nacke armar ja så gott som alla kroppsdelar som bara går att knaka på. Vilket jag tycker är hemskt, det låter så brrrr får rysningar i kroppen typ så hemskt är det. Känns som det gör så himla ont..

Iallafall så tycker jag de har smittat av sig, för ofta när jag rör mig så knakar det till i mitt knä, eller axeln, eller armen ja så jag tror deras knakande har hoppat över till mig bara för att störa mig ännu mer (;

Nu ska jag slänga mig i sängen (först bort med julklapparna) och kolla på filmen Gifted hands som inte är någon snuskig film även om de hade kunnat vara ett bra namn till de? Well handlar om någon kirurg tror jag, skulle va en starkfilm så om jag inte deckar innan kanske jag får somna med tårar i ögonen, vet är inte normal men det är kul o gråta till filmer (om man inte har någon som typ sitter & väntar på att man ska böla så dom kan påpeka vilken mes man är haha)..

Jaja men då säger jag väl godnatt nu också, sovgott mina vänner.


Mina skor är iallafall röda, så lite jul var det väl över de hela?


Kommentarer
Postat av: jennie (:

du e finaste :D

2009-12-25 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0