Onsdagen 30 December.

My kom och frågade mig för en stund sedan om jag ville spela med henne lite rockband med henne så jag tog mina popcorn och satte mig i tvrummet, eller ja vi va först i köket en stund sen gick jag in till mamma o prata med henne..

Råka svamla lite saker påvägen ut och alla skratta åt mig för jag verkade övertrött, sen begav vi oss in och fifflade ihopa grejerna så jag sitter vid trummorna, My har basen och syrran har gitarren.. Det är ganska så roligt faktiskt men jag är inte direkt så duktig på de men måste träna då jag ska rocka om jag väl spelar med putte o dom för han fick ju rockband i julklapp av mig så ...

Nej ska fylla på vätsketermometern med pepsi och skratta lite till med tjejerna i rummet intill, spela lite rock och trampa på pedalen.. Hörs senare kära vänner & obekanta..



Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0