Att göra idag då?

Hmm.. Nu är nya dagen här, eller ja vat här en timme redan men iaf.
Ska ut i huset idag för att se om de behöver fixas något mera innan lördagen, ifall att så skriver jag en liten lista och tajpar fast på lillebrors dörr, de va ju trots allt han som hade fest sist (;
Sen får jag ju även plocka ihopa allt som jag ska ha med till Sandra. De blir kläder, skor, smink, väskor, smycke och ja allt de dära, vet inte ens vad jag ska ha på mig på fredag när vi drar ut så kommer väl bli lite hm tajt med timmar idag.
Jag ska också på något sätt få tag på dricka vilket inte kommer bli så lätt då jag är nollad med pengar^^, Men fixar sig väl också på ett eller annat sätt..

tänka sig två dagar kvar tills jag fyller år (:: wii,

dessutom kanske jag är lite glad då jag firar min födelsedag bland mina vänner detta året, förra året blev det ju i bulgarien då jag jobbade där nere. Visst dom jag firade de med var ju också mina vänner, men inte riktigt på samma sätt för jag hade inte kännt dom lika länge..

Nej NU ska jag bannemej isäng, hörs. Godnatt och sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0